zasady

Harrr harrr harrr

Moderator: kruku

zasady

Postby kruku » Fri Jan 26, 2007 12:27 pm

ponieważ niektóre zasady nie są do końca jasne, poczytałem oficjalne FAQ i okazało się, że wiele rzeczy robimy źle :/

faq można ściągnąć stąd

okazuje się że:

eksploracja wrogiego wraku wymaga pełnej akcji eksploracji (cała tura) której nie może załatwić odkrywca/explorer. odkrywca służy tylko do badania dzikich wysp.

czyni to zdolność mojego magicznego holownika dużo mniej skuteczną, ale zarazem mniej przegiętą -- aby ukraść wrak pełną turę trzeba kiblować przy nim bez ruchu, a w swojej turze jego poprzedni właściciel zawsze może próbować go zatopić..

drugie poważne niedopatrzenie dotyczy zdolności partyzanckiej:

Reverse-captain ability
"After this ship resolves a shoot action, she may move as a free action."
Q: Can this ability be combined with the captain ability to move-shoot-move or shoot-move-shoot?
A: No


partyzant z kapitanem staje się więc dużo słabszy (może robić albo ruch i strzał, albo strzał i ruch).

trzecia ciekawostka to niemożność przenoszenia neptune's figurehead ze statku na statek.

jeśli zaś chodzi o przenoszenie czegokolwiek między statkami (nawet własnymi), wymaga to zużycia jednej pełnej akcji eksploracji przez jeden z uczestniczących w wymianie statków. tutaj również nie da się uniknąć postoju przy pomocy explorera..
Żółtków źdźbłami drążyć, aż uświerkną prężąc
dogłębnie w źródłach dżdżu owrzodziałe rzycie.

bykom stop
User avatar
kruku
 
Posts: 3214
Joined: Tue Feb 25, 2003 1:00 am
Location: Wrocław

Postby kruku » Tue Apr 03, 2007 6:09 pm

w marcu uaktualniono FAQ.
najnowsza wersja leży tu: http://www.wizkidsgames.com/pirates/art ... ?cid=39784
Żółtków źdźbłami drążyć, aż uświerkną prężąc
dogłębnie w źródłach dżdżu owrzodziałe rzycie.

bykom stop
User avatar
kruku
 
Posts: 3214
Joined: Tue Feb 25, 2003 1:00 am
Location: Wrocław


Return to Piraci

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

cron